lauantai 18. lokakuuta 2014

"Omaa aikaa" lempipuuhassa

Pääsin illalla tekemään sitä mistä nautin todella paljon ja siinä onki nyt juhatanu aika kello kuudesta asti. Askartelu + sisustus = <3 Veljeni kävi eilen teippaamassa osaksi meijän muurame lipaston ja toi samalla vähä enempi teippiä mulle. Oon nyt teippaillu pahvilaatikoita <3 Oi mitä ihanaa! Vielä on aivan kesken, että saa nähä moneltako oon nukkumassa.

Kun saan askarrella ja väkertää, niin se on parasta "omaa aikaa". Ja toimii nyt hyvin, kun Peetu on musta riippuvainen, niin voin vaan välissä imettää ja taas uppoutua omiin hommiin.

Taas kävi väsymyksen kanssa niin, että siinä neljän aikaa alko mun päivä ja sitten oonki hommannu. Siihe asti ihan koomassa ja torkkunu. Mutta sitte viikkasin pyykit ja pesin uutta vaikka olin yksin lasten kanssa. Vähänkö kaks eri ihmistä ois täällä ollu.

Päässä pyörii imetyspostauksia, mut en saa siirrettyä niitä tänne. Pitäs alkaa sanelemaan, niin saisin jokaisen lauseen ja mietteen ylös, ettei ne häviä. Laitetaan teille kuitenki yks ihana kuva aihesta.


Peetu tyytyväinä nukkuu rinnalla <3

Nyt Peetu heiluteltu uneen ja pääsen jatkamaan teippaamista <3 Tulossa siis teippaus postausta, kunhan kaikki on valmista.

Loop
Time 23:36
Cals 2071
Step 5436

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti