torstai 2. lokakuuta 2014

Elämäni ensimmäinen blogikirjoitukseni

Hei ja tästä se lähtee!
Blogimaailma on mulle uus tuttavuus, mutta sormet syyhyää ja päässä pyörii tuhat kirjotettavaa juttua. Oon 25 -vuotias äiti ja vaimo Oulusta. Oon ollu kotona 02/2011-> sairaslomalla, äitiyslomalla, vanhempainvapaalla…  kova hinku töihin. Blogin kirjotuksella ajattelin saavani päiviin jtn "ulkopuolista". Aivovamman jälkitilan vuoksi kärsin kroonisesta pääkivusta ja väsymyksestä, jonka vuoksi esikoinen on päivähoidossa vaikka oon "vaan" kotona.  Lepääminen kun käy työstä.

Tulen kirjoittamaan KAIKESTA. Lastenvaatteet on todellinen intohimo. Leipominen rakas harratus. Ruuanlaiton haluan oppia. Sisustusta ja kalustesuunnittelua sekä valmistusta oon opiskellu. Luonnollisuus lasten kanssa punainen lankani. Länsimaalaista lääketiedettä kyseenalaistan. Askartelu, käsityöt, tuunaus on mun juttu.

Tervetuloa lukemaan!






1 kommentti: