tiistai 28. heinäkuuta 2015

Kesä loppuu ennen kuin edes on alkanu

Mun kesä on taas hurahtanu ohi. Odotan ja odotan auringon paistetta ja hellettä! Ja ei niitä näy. Rannalle ei olla päästy vielä ollenkaan. Oon myös oottanu millon se mun rankka kesä alkaa, kun oon yksin lasten kans pitkät päivät. Ei oo sitäkään näkyny. Se on aikas mahtavaa!

Lapset pääsi Nooran luona Noelin kanssa uimaan.

Viimenen lasten kesälomaviikko meneillään ja tuntuu, ettei vielä lomalla olla oltukkaan. Odotan arkea, että saan mun kuntoutuksen jatkumaan, mutta haikein mielin laitan lapset tarhaan. No vielä on kesän kohokohta edessä.

Torstai aamuna lennetään Helsinkiin lasten ja äitini, Mamman, kanssa. Torstai ilta on aikaa mulle itselle. Melkeen kaks vuotta siitä, kun viimeksi olin oikeesti ulkona tuulettumassa. Sain kutsun Gugguun asiakasiltaan ja sinne niin innoissaan! On vaatteet mietitty ja hiukset suunniteltu. Ja stressattu Peetun pärjäämisestä.


Viime viikonloppu vietettiin mökillä. Alkuun vaan sato ja sato, mutta sitten saatiin aurinko ja hyvä ilma. Hyttysiäkään ei ollu liikaa. Mökillä mummu tekee hyvää ruokaa, paljon ja usein! Sain myös nukkua pitkään. Ja yhtään vaippaakaan en tainnu vaihtaa. Lomalla todellakin! Onneksi mökkeilyä vielä luvassa.




Matka juomana tietenki zeroa
Matkamusat kohillaan, kaikki laulaa!
Hilla saalis. Vielä ei ollu paljo kypsiä.
Mutta hyvän kokosia oli ja maukkaita

Isi sano, ettei nurmikolla tarvi kypärää. Äiti on asiasta hieman eri mieltä.

Pyllyn pesulla
Pulla varas lähti karkuun
Vihdoinki Lilia pääsi autokärryyn, pikkusen mielissään
Nyt jatkamaan pyykkäystä ja katteleen, mitä tarvitaan Helsinkiin. Mennään jo huomenna Vaarilaan, niin päästään aamulla kätevämmin kentälle. Instasta voi seurata meijän reissua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti