keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Kauniina

Mun kulmakarvat on yks probleema! Ne on todella vaikeen malliset, eriparit. Tuuhiat ja sojottavat. Ja koska ne on todella vaaleet, ne pääsee aina unohtumaan ja kasvamaan järkyttäväksi.

Nyppiminen sattuu ja paljon, joten en sitä ite senkään vuoksi tee. Meikatessa huomaan hajakarvoja ja koitan ne parit nyppiä, mut "iha sama". Ja kohta ollaan tilanteessa, että huh hei! Ulos kotoa lähtiessä mietin, että toivottavasti kovin moni ei kato mun kulmia ja tiiän, että kaikki kattoo. Ja sitte taas asia unohtuu.

Perjantaina kävin Essin käsittelyssä Oulun postiaukiolla sijaitsevassa Glo Beauty Bar kauneushoitolassa. Oi, ihanuutta! Nyt on kauniit kulmat! Kivutta siitä ei selvinny, mutta huomattavasti pienempi kipu kuin ite nypittynä. Niin ihana kattoa peiliin, kun näyttää kauniilta. Kyllä ne kulmat tekee niin paljon!

Hiuksetki oli päässy kasvamaan hurjasti ja raskin jopa latvat antaa leikata. Ei kyllä pituus lyhentyny, kun lähti vaan ne huitsakkeet. Ehkä olis pitäny vähä enempi raskia leikkauttaa. 

Villen hiukset leikattiin myös, mää niin toivoin että kasvattais pitkät tai edes jättäis pidemmiksi. Mutta ei. Lyhyttä sivuille ja vähä pitemmäksi vaan päältä. Kyllähän tuo komiammaksi kuitenki muuttu.

Oli hautajaiset samalle päivälle, niin Essi laitto ihanan rennon lettikampauksen mulle. Mun hiukset takkuuntuu heti kun jättää auki ja Peetun kanssa hiukset auki oleminen on ahistavaa. Kiharat ja auki oli mun toive, mutta noiden edellä mainittujen lisäksi sato lunta, että en varmaan olis autoon ehtiny edes kiharoiden kanssa. Ellei olis ollu kilo lakkaa.


Puhelin postaus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti