tiistai 30. joulukuuta 2014

Joululahjat

Lahjojen paketoiminen on aivan ihanaa! Etin netistä kaikkia ihania kuvia ja ideoita. Tulostin ihania kuvia, joita teippasin ja liimasin paketteihin. Innostuin myös piirtelemään ja kirjottelemaan niihin.




Villen mielipide mun ruskeesta lahjapaperista, mitä sain ihan metsästää: "No jos tykkää pahvilaatikon väristä."

Paketteja oli kertyny muutamia, mutta olihan meitä monta saajaakin. 9 aikuista ja 3 lasta.




Sain oikeestaan kaiken mitä olin toivonu, samoin lapset (siis mitä mää heille olin toivunu:D).


Peetun Marimekon Jakari astiasarjan, Brion poliisiauto sekä kirja.
Lilian nuket kaksin kappalein, ihana soiva kirja, dubloja ja Herra Hakkarainen palikat.


Mun Gugguun huppari, aah. Muuta ei oo sitten aaton jälkeen päällä ollutkaan. Pakko hankkia toinen, että voi pestäkki välissä. Villen Gugguu osoittautui liian pieneksi :(
Lilian popin mekko, leggarit ja sukat.
Peetun vaatteita kappiksesta sekä lemppari popin yökkäri (sai 74 ja 80), sukat ja sukkikset.


Astialiinaa, keittokirjaa, patalappua, muistikirjaa, lahjakorttia ja aivan ihana Iittalan Nappula kynttilän jalka. Top kolmosessa ehdottamasti! Haaveillu oon, mutten edes ääneen.


Nahkakinttaat kaikille, Villen kinttaat liekkö autossa, nyt pitäs tareta.


Lahjakortti Make-Up Storeen, hiuksille luksusta, koru kaulaan.
Ville oli ettiny mulle kaupasta hajuveden tietämättä, että samaa oon käyttäny koko yhdessä olo ajan. Nappi valinta! 
Pulmaa, kun on tuo puhelin kasvanu käteen, hups!
Selätin <3 Oli ihana ylläri, en edes muistanu että olin sitä kovasti toivonu. Aikas siisti kapistus.
Seurapeli, joka vaikuttaa todella hyvältä.


Mettäreppu mettämiehelle ja uus pienempi termari.

Huomatkaa kuinka älyttömän kilttinä (kilttinä -sana nostaa jo karvat pystyyn, kun sitä on kuukauden kuunnellu. Jokaiselle oon kyllä oikassu, että lahjoja saa oli lapsi kiltti tai ei. Voi argh!) oon ollu. Sain myös villaleggarit ja villa-aluspaidan, alusvaatteita, huivin, vaatetta, mutta en mitään turhaa tai tarpeetonta. Lapset sai onneksi aika iisisti. Tarpeellisia juttuja. Peetu sai parit petivaatteetkin. Leluja muutamat ja osa jäi mummulaanki. Vaatteita jonki verran lisää. En ihan kaikkia jaksanu/ehtiny kuvata. 

Tykkään antaa lahjoja, mutten halua antaa mitään turhaa krääsää. Enkä halua, että meidän lapsille kannetaan "jotaki vaan, kun pittää". Mulla oli aika paljon uusia vaatteita lapsille, jotka ei sitten päätynyt paketteihin. En halua opettaa lapsia suuriin lahja kasoihin.

Lilian kohalla lahjat on kyllä hyvin onnistunu. Joulupukki toi uuden Pentikin pupun, sen ison. Lilialla kun on unikaverina pupu, joita on 4kpl. Yks tarhassa, yks vaarilassa ja kaks kotona. Nyt ne kaikki muut on hylätty ja vaan Joulupukin pupu on kainalossa. Vauvoja hoitaa ja soittimella soittelee. 

Kauheen rauhallista meillä ei oo nyt ollut, kun toinen vauvoista itkee ja konttaa. Soittimesta lähtee aivan kamalia ääniä. Kirjasta lähtee ihania ääniä, mutta ei ne erotu. Ja aina pitäs soida Fröbelin palikat tähän päälle. Todella rauhallinen joulu :D

Ville sai multa repun lisäksi vaatteita ja lahjakortin ylläriin. Harmittaa niin paljon, kun en osannu ottaa Gugguun hupparista Villelle sopivaa. Ja nyt ne on loppu. Joudutaan ootteleen kevään mallistoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti