lauantai 30. toukokuuta 2015

Kesä ja uus auto





Aurinko paistaa ja nenä tukossa! Nyt se kesä tuli ❤️ Ajellaan pudasjärveltä kotia kohti ja lauletaan ihania biisejä. Käytiin mummua ja ukkia moikkaamassa Korpisella päiväseltään. Auto vaihtu vihdoin sellaseen mihin oon tyytyväinen. Piti lähtee kokeileen jättääkö tien päälle vähä pitemmällä matkalla ja vielä matka jatkuu erittäin hyvin.



Tää on niin ihanaa, kun auton kulutus näyttää 4,6-6l/100km. Ai että nautin. Aikasempi auto söi 14-17l/100km. Oulussa kun kävi mutkan, niin meni kakskymppiä. Ei paljo huvittanu ajella mua, Ville kyllä ajeli. Toyotasta oon haaveillu, mutta ihan sitä en vieläkään saanu. Kokeillaan tätä volkkarin golffia nyt, ehkä se Toyota vielä joskus.



Sanoin autokaupan pihassa, että kokeillaan sopiiko istuimet. Ville vaan sano, että soppii soppii. Joo-o, kyllähän ne sopi, mutta aika pienesti on tilaa etupenkillä. Matkalla naurettiin, kun Ville tuumas "ajellaan sitte polvet suussa pääasia, että syö vähä!" Ja katto mua, kun olin niin onnellinen. 

Jos istuimet ois kasvotmenosuuntaan, niin ei olis mitään ongelmaa. Kauhistuttaa ajatuski kääntää Lilia toisin päin. Kolarin sattuessa ei oo paljon väliä kummin päin on, kun kolari voi tulla mistä suunnasta vaa, mutta kovat äkkijarrutukset. Niitä voi tulla kesällä varsinki porojen vuoksi paljonki. Ei sais liikaa miettiä.

Kohta kotona ja auto toimii edelleen!



Lilialla meinas tulla matkalla tylsää, joten annoin kattoa mun puhelinta lukittuna. Oli olia kenkiä kuvannu. Jos ens kerralla Lilia matkustaiski peräkontissa, kun näyttää siellä viihtyvän...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti