maanantai 10. marraskuuta 2014

Tuhat ideaa!

Pää syyhyää, sanotaankohan se ees noin, ihania ja kaikenlaisia ideoita. Sisustusjuttuja, askartelujuttuja, joulujuttuja, ompelujuttuja ja vaikka mitä juttuja!

Tää blogin kirjotus on kirottu! Peetu nukkuu tyytyväisenä kunnes otan läppärin syliin. Puolen tunnin aikana en saanu edes nuita kahta ekaa lausetta kirjotettua. Ehkä kymmenen kertaa nukutin uusiks. Ja ootin hetken, ihan sikeitä vetää, otan koneen syliin, niin herää samantien.

Pinterestin ihmeellinen maailma on jotakin aivan ihanaa! Voi mistä löydän ajan kaiken tekemiseen! Peetun päikkäri aika ois hyvää aikaa tehä, mutta kun mun on pakko nukkua itekki. Onneksi mua väsyttää niin paljon, että nukahdan vaikken haluais. 

Himottas älyttömästi alkaa opetteleen ompeleminen! En oo koulussa koskaan mitään ommellu. Olin steinerissä ne vuodet, kun peruskoulussa oltas ompelu opeteltu ja kun siirryin peruskouluun, kävin vissiin pari viikkoa kokeilemassa tekstiilitöitä ja äkkiä tekniseen. Puutöissä on sitte oltu niin paljon kuin mahdollista ja puuseppä musta piti tullakki.

Eiku anteeks, oon ommellu Lybeckerissä opiskellessa sisustus- ja kalustesuunnittelua rahin. Se ommeltiin teollisuusompelukoneella ja voi että oli helppoa, kun pysty nopeutta säätää. Vaikka sillonki purettiin kyllä usimpaan kertaan.

Lapset haittaa mun luovia harrastuksia! Pitää vissiin ootella muutama vuosi, että voidaan yhdessä alkaa harrastaan kaikkia ihania projekteja. Tilan ahtaus haittaa myös hieman. Askartelutila ois niiiin unelma!

Pitkäjänteisyyttä tarvittais myös! Haluan saaha kaikki-heti-nyt, niin keskeneräisiä juttuja löytyy. Monesti myös teen ennen kuin oon loppuun asti miettiny, nii ei aina ihan onnistu. Ja jos koittaa säästää, niin sekään ei aina oo fiksuinta ja kaikki mennee blörinäksi.

Nyt Peetu taas herää, raasu ihan flunssanen ja lämpöilee..

Loopista loppu akku :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti