keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Vauvakuumetta

Vauvat! Voi ihanuudet! Mua on tässä koko kevään vaivannu älytön vauvakuume. Lilian jälkeen en ehtiny kuumeilla, kun olin jo raskaana. Nyt tajuan Peetun kasvavan ja mun vauva häviää. Miten te kuumeilijat kestätte tätä?

Peetun jälkeen lähelleni on syntyny yks vauva ja sekään ei oo ennää kovin vauva. Mutta nyt on iskeny vauvabuumi. Oon saanu kuulla monta ihanaa vauvauutista. Ja totta kait kaikki syntyy lähes yhtäaikaa. Sitten on niitä vauvoja.




Oon ollu jokaisesta uutisesta tohkeissaan, mutta yhdestä ylitse muiden. Mua pyydettiin jo nyt kummiksi! Melkeen kuin olisin ite raskaana, kun saan alusta asti olla niin mukana. Parasta hoitoa tälle kuumeelle. Tulevan kummilapseni vanhemmilla voi toki mennä muhun muutaman kerran hermot.

Tänään taas instassa tuli vastaan uus vauvauutinen ja tajusin, että joulu-tammikuussa alkaa näkymään aika paljon vauvoja mun instaseinällä. Se, että hoitaako se kuumetta vai nostaa, on sitten uus juttu. Jospa se kummilapsen tuoksuttelu ja hoitaminen laskis.





Kun kaikki on vielä niin alussa, niin kaikki on vielä epävarmaa ja pelottavaa. Mutta ne ei miettimällä ja murehtimalla miksikään muutu, jotenka ollaan vaan onnellisia. Onnellisia tulevista vauvoista!

Ja nyt kun etin tänne nuita vauva kuvia, niin aaah. Miten ihania vauvoja mulla on ollu ja miten Liliaki on puolessa vuodessa kasvanu niin isoksi tytöksi. Nyt lähen äkkiä nukkumaan mun ihanuuksien viereen <3 …vielä kun ne on edes vähä pieniä.

2 kommenttia:

  1. Onnea tulevalle kummitädille ja toivotaan, että kaikki sujuisi hyvin<3. On ne vauvat kyllä niin ihania, itselläkin melkoinen kuume, mutta pitää nuuskutella tuttavien lapsia :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Jospa ne tuoksuttelut auttas, on tää kuumeilu aika raskasta! Mutta aika krooninen kuume kuulemma :I

      Poista