tiistai 11. lokakuuta 2016

Niin paljon asioita

Mulla olis kamalasti kirjotettavaa. En osaa päättää, mitä kirjotan, joten en kirjota ollenkaan. Aika huono tulos. Voispa ajatukset kirjautua itsekseen. Monesti kirjotan mielessä postauksen valmiiksi ja sitten unohdan, etten oo kirjottanu sitä. On tosi huono luonnostella mielessä, koska mun mieli heittää ne sitten unholaan, kun luulee että ne on jo käsitelty.

Pitkin syksyä jääny paljon tärkeitä juttuja postaamatta. Nyt täytyy ryhdistäytyä ja alkaa julkasemaan niitä. Kuvien lisäämisessä vaan ongelmaa, niin se saa mut ahdistumaan. Ilman kuvia tulis nopiaakin, mutta on ihan tylsää ilman kuvia.

Mitähän te lukisitte mieluiten? Ajatuksia, vaatejuttuja, leivontaa, juhlia... Lilia täyttää kohta neljä ja niiden suunnittelu meneillään. Kivusta sais taas kamalan postauksen.

Nyt on uus banneri, johon liittyen kirjottelen kans juttua. Kuvan kuvannu Hanna Ekdahl ja bannerin teki mulle Sanna Mäkelä.

Kirjottelen pian, kun saan ajatukseni siirrettyä tänne tuolta mieleni syövereistä.

Anna mulle voimaa uskoa 
Anna mulle voimaa kulkea 
Anna mulle aikaa, haaveita 
Anna mulle kaunis maailma missä kulkea saan pelotta 
Anna mulle rohkeus irrottaa 
Anna mulle voimaa luopua suruun sidottuna sydän hajoaa
 Suvi Teräsniska - Pohjantuuli



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti