perjantai 16. lokakuuta 2015

Apua, haluan kauniin blogin!

Oon niin tumpelo nykyään tietokoneiden kanssa, että en kestä. Oon jääny aivan kehityksen junasta, enkä ossaa kuin yksinkertaisimmat jutut. Kohta varmaan kysyn Lilialta neuvoa, niinkuin aikoinaan iskä kysy multa. Alkaa tympäsemään, kun en saa kameralla otettuja kuvia lisättyä blogiin. Ois ne aika paljon hienompia, kuin puhelimella otetut. 

Picasa tilttas mulla joku aika sitten eikä auta vaikka uusiksi lataa. Muita ilmasia ohjelmia oon kokeillu ja niistä ei tajua ihan mittää. Picasa oli just mun tasonen ja sillä sain ne pienet jutut tehtyä, mitä tarvi. Tällä hetkellä muokkaan kuvat puhelimella. Huh huh. Ei ees tee mieli avata koneella kovin isoksi tänne laittamiani kuvia, koska se laatu on aivan kamalaa. 

Ja huonolaatuiset kuvat kruunaa tää blogin kökkö ulkoasu. Tää ei näytä yhtään sellaselta kuin haluaisin, mutta kun en tajua hölkäsen pöläystä. Mää vaan kirjotan.

Jaan tän mun hätähuudon nyt jokaiseen paikkaan, jos saisin sitte paljon neuvoja ja vinkkejä, jos vaikka oppisin jopa. Tai jos joku auttava enkeli tulis käestä pittäin näyttämään mulle miten kaikki toimii. Luultavasti ihan yksinkertaista, mutta mun sisäinen nörtti on kuollu tai ottanu hatkat, eikä aivovamma pää riitä sisäistämään kaikkea.

Mutta eihän sillä ulkoasulla tai kuvien laadulla oo merkitystä vaan tekstillä. No ei vaa todellakin on! Kauneus on kaikkeus. Vai mite se menis. Kivempi ois lukia ja selata kaunista blogia kauniilla kuvia, eikö vaan?

Nyt koitan rauhuttua ja lähteä kohti Vaarilaa…

Mukava viikonloppua! <3

P.s. Niin otan siis apuja ja vinkkejä vastaan! Kiitos <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti